تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی نمایشگاه ۲۰۲۴ مسکو

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

دسته بندی: نمایشگاه های خارجی

برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی نمایشگاه ۲۰۲۴ مسکو
جلسه توجیهی و هماهنگی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و آشامیدنی مسکو با حضور مشارکت کنندگان نمایشگاه در تالار اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ایران ؛ نادر رشیدی مدیر امور نمایشگاه‌های خارجی به تشریح روند اجرایی و برپایی پاویون ایران و معرفی  گروه توسعه آرمانی ویرا بعنوان همکار اجرایی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در برپایی پاویون کشورمان در نمایشگاه پرود اکسپو ۲۰۲۴ مسکو اشاره نمود.
پاویون ایران با حضور ۱۳ شرکت به مساحت ۲۵۳ متر مربع از شرکت‌های توانمند حوزه مواد غذایی و آشامیدنی و صنایع وابسته حضور خواهند داشت. یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های مواد غذایی در کشورهای اوراسیا می‌باشد که فرصت جهت بهره‌مندی مشارکت کنندگان مهیا می‌باشد.
به گفته امینی قائم مقام گروه توسعه آرمانی ویرا برپایی کمی و کیفی پاویون ایران نسبت به دوره‌های گذشته متمایز و غرفه سازی ویژه ای به سبک معماری ایرانی- اسلامی با به کارگیری مشاور روسی جهت نظارت بر ساخت غرفه‌ در نظر است. 
در این نشست موسویان مدیر ارشد مرکز تجاری ایران در روسیه)؛ به  بازار واردات کشور روسیه اشاره کرد که یکی از ۱۵ کشورهمسایه است که بیشترین واردات را در زمینه مواد غذایی دارد و بازار استراتژیکی برای ایران محسوب می‌شود. در ادامه گفت: از ۲۹۵ میلیارد دلار واردات مواد غذایی کشور روسیه، بیش از ۱۰ درصد محصولات غذایی و آشامیدنی می‌باشد. با توجه به تحریم‌های بی‌سابقه علیه کشور روسیه واردات این کشور از طریق کشورهای دوست و همسایه انجام می شود که امکان بهره‌ مندی از این فرصت برای شرکت‌های ایرانی مهیا می‌باشد.
در خاتمه سرکار خانم رحیمی مدیر مرکز تجاری ایران در روسیه – دفتر تهران از جزئیات خدمات ارائه شده و نحوه اعزام مشارکت کنندگان و نشست های تجاری اشاره نمود.
( مرکز تجاری ایران در مسکو ) همکار می باشد.
تاریخ برگزاری نمایشگاه مواد غذایی مسکو از تاریخ 16 الی 20 بهمن ماه در مرکز نمایشگاهی مسکو می باشد.افتتاحیه نمایشگاه ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۱ در مرکز نمایشگاه مسکو با حضور مقامات مسئول و سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ 
https://iranfair.com/p/214