تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

با حضور وزیر نفت؛ نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گشایش یافت

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

با حضور وزیر نفت؛ نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گشایش یافت





به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، احمدرضا دستغیب، رئیس دیوان محاسبات، دکتر احمدرضا علائی طباطبائی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی تهران، روسای کمیسیون‌ها و نمایندگان مجلس، معاونان وزیر و دیگر فعالان حوزه نفت، گاز و پالایش گشایش یافت. این نمایشگاه از 19 تا 22 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
جواد اوجی، وزیر نفت در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا وزارت نفت نیازهای خود را بیان کند و در مقابل شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز از تولیدات و فناوری‌های نو خود رونمایی کنند.
وی افزود: امیدواریم در این نمایشگاه تفاهمنامه و قراردادهای متعددی برای شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی داشته باشد.
همچنین در این گردهمایی، بیش از ۸۲۰ شرکت داخلی و بیش از ۲۲۰ شرکت خارجی در سالن‌های 5، 6، 7، 8و9، 10، 18، AوB25، 27، B31، 35، 38، A38، B38، 40، 41، 44 حضور دارند.
شرکت‌های خارجی حاضر در این نمایشگاه از ۱۲ کشور جهان مانند کره جنوبی، ژاپن، فرانسه، ایتالیا، چک، رومانی، چین، اسپانیا، آلمان، فنلاند، امارات و ایتالیا هستند.
کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل محصولات مرتبط با اکتشافات، حفاری، شرکت‌های EPC، شرکت‌های GC، صنایع دریایی و فراساحل، شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها و استارتاپ‌های صنعت نفت، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پارک‌های علم و فناوری، تجهیزات فرایندی پکیج‌های مورد نیاز صنعت نفت، تجهیزات مکانیکی ثابت صنایع پایین دستی، پتروشیمی، بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی، نحیط زیست، برق، الکترونیک و ابزار دقیق، کاتالیست و مواد شیمیایی، مخابرات، فناوری اطلاعات، اتوماسیون، ماشین‌های دوار، بیمه، ایمنی و بهداشت، خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی، شیرآلات صنعتی، لوله اتصالات، فولاد، ورق، رنگ و پوشش، جوش و برش، عایق و نسوز، بازرگانی حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، حمل و نقل، بانک‌ها و سایر محصولات و خدمات مرتبط خواهد.
https://iranfair.com/p/276