تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی؛ برگزارکنندگان برتر نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دسته بندی: اخبار عمومی

توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی؛ برگزارکنندگان برتر نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، برگزارکنندگان برتر نمایشگاه که در سال گذشته فعالیت داشتند، انتخاب و از آنان تجلیل و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، مراسم تجلیل از برگزارکنندگان برتر نمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ با حضور دکتر احمدرضا علائی طباطبائی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، دکتر بیک‌زاده عضو هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی و محمدصادق قنادزاده معاون سازمان توسعه و تجارت و جمعی از مجریان برگزارکننده نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

بر این اساس شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا، شرکت نمانگر و اتاق تعاون ایران به عنوان شرکت‌های منتخب در بخش وسعت برگزاری انتخاب شدند. شرکت‌های ایدرو، سامع پاد نوین و شرکت ملی نفت ایران (شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا) به عنوان شرکت‌های برتر در بخش ارزی انتخاب شدند. همچنین شرکت پالارسامانه، شرکت ماندگار تجارت شیرین و شرکت بانیان امید نیز رتبه‌های اول تا سوم را در بخش کمترین مغایرت ارزی به دست آوردند. شرکت آرتانمانگر نیز در بخش استانی به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

دکتر احمدرضا علائی طباطبائی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درباره متر و معیار انتخاب برترین شرکت کننده‌ها اظهار کرد: برای انتخاب برترین شرکت کننده‌ها چهار شاخص تعیین شد؛ شاخص اول در بخش وسعت برگزاری نمایشگاه بود که سه شرکت منتخب شدند.

وی افزود: شاخص دوم عملکرد شرکت های مجری در حوزه بین‌الملل بود، یعنی برگزار کنندگان در جذب شرکت‌‌های خارجی چه عملکردی داشتند و شاخص بعدی بر اساس کمترین مغایرت ارزی ریالی در نظر گرفته شد.

به گفته او شاخص سوم که در سال جاری برای اولین بار در نظر گرفته شده است، شرکت‌های برگزارکننده شهرستانی بودند که از میان آنان یک شرکت به عنوان رتبه برتر انتخاب شد.
انتهای پیام/ 

عکس ها

https://iranfair.com/p/273