تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران مطرح کرد؛ از رسیدگی و تعمیر بخش‌های خدماتی نمایشگاه تا رفع مشکل قطعی برق

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دسته بندی: اخبار عمومی

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران مطرح کرد؛  از رسیدگی و تعمیر بخش‌های خدماتی نمایشگاه تا رفع مشکل قطعی برق
دکتر احمدرضا علائی طباطبائی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران به همراه اعضاء شورای معاونین نمایشگاه از ستادهای برگزاری نمایشگاه iranExpo2024 و نمایشگاه صنعت نفت بازدید کردند و با مسئولان اجرایی این ستادها به گفت‌وگو نشستند.



به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران در ادامه بازدید از ستادهای برگزاری نمایشگاه نفت و نمایشگاه iranexpo2024 به بخش‌های مختلف خدماتی نمایشگاه نیز سر زد و در جریان پیشرفت‌ این پروژه‌ها قرار گرفت.
دکتر علائی اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز و عید فطر همکاران معاونت فنی مهندسی به صورت شبانه‌روزی مشغول انجام تعمیرات مختلف بوده‌اند؛ تعمیر و نگهداری فضاها و سالن‌ها از اقداماتی است که به ما کمک می‌کند تا به بازدیدکنندگان و مخاطبان خدمات بهتری بدهیم.
وی با بیان اینکه برگزاری دو نمایشگاه مهم دستاوردهای صادراتی کشور و نمایشگاه صنعت نفت و پتروشیمی را در برنامه داریم، یادآور شد: در سال گذشته مشکل تامین برق در ساعات پیک مصرف وجود داشت، اما در سال جاری با تقویت شبکه برق و احداث چند دستگاه دیزل ژنراتور مشکل قطعی برق در ساعات پیک مصرف نخواهیم داشت.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران همچنین به موضوع بهبود خدمات‌دهی رستوران‌های نمایشگاه اشاره کرد و گفت: سال گذشته این موضوع انجام و پیمانکار جدید در رستوران بزرگ پردیس باران مستقر شد و حالا با وجود تعداد زیادی جمعیت در نمایشگاه، دیگر مشکل تامین ظرفیت رستوران نداریم. همچنین در حوزه تعمیر و احداث چشمه سرویس‌های بهداشتی نیز اقداماتی نجام شده تا مشکلی در میزبانی نمایشگاه‌های پیش رو نداشته باشیم.
انتهای پیام/

عکس ها

https://iranfair.com/p/264