تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

هم‌اندیشی برای رونق صنعت نمایشگاهی/ نشست هم‌اندیشی مدیران و فعالان صنعت نمایشگاهی

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

دسته بندی: اخبار عمومی

هم‌اندیشی برای رونق صنعت نمایشگاهی/ نشست هم‌اندیشی مدیران و فعالان صنعت نمایشگاهی
نشست هم‌اندیشی معاونین و مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و اعضای هیأت مدیره انجمن‌های صنعت نمایشگاهی کشور برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، نشست هم‌اندیشی معاونین و مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و اعضای هیأت مدیره انجمن‌های صنعت نمایشگاهی کشور برگزار شد.
 روز یکشنبه 13 اسفندماه،رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران بهمراه معاونین و مدیران آن مجموعه، رئیس و اعضای هیأت مدیره انجمن‌ نمایشگاههای بین المللی ایران، رئیس و اعضاء انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان و خدمات نمایشگاهی، رئیس و اعضاء هیأت مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی ایران  در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران گرد هم آمدند تا در نشستی هم‌اندیشانه، به تبادل نظر و گفتگو بپردازند.
 در این نشست، موضوعات مهمی همچون پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا- ژاپن و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه در سال 1402 مورد بحث و بررسی قرار گرفت. چالش‌ها و مشکلات پیش روی صنعت نمایشگاهی کشور نیز در این نشست مطرح شد و راهکارهایی برای حل آن‌ها ارائه گردید.
این نشست فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و گفتگو بین متولیان دولتی و بخش خصوصی صنعت نمایشگاهی کشور بود و زمینه را برای هم‌افزایی و همکاری‌های بیشتر در راستای توسعه این صنعت فراهم کرد.
انتهای پیام/ 

عکس ها

https://iranfair.com/p/241