تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد/ تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به اسفندماه سال 1401

۲۸ شهریور ۱۴۰۲

دسته بندی: اخبار عمومی

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد/ تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به اسفندماه سال 1401
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، به‌منظور بررسی عملکرد سال 1401 این شرکت، به ریاست مشاور وزیر صمت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، مجمع عمومی عادی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه و با ریاست «علی نبوی» مشاور وزیر صمت، در محل ستاد وزارت صمت برگزار شد.
در این نشست که اعضای مجمع از جمله نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دادگستری، وزارت صنعت،معدن و تجارت،سازمان حسابرسی، سازمان خصوصی سازی و همچنین مدیرعامل و رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شرکت در آن حضور داشتند، عملکرد و اقدامات این شرکت در سال 1401 مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
«سیداحمدرضا علایی‌طباطبایی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در این نشست، گزارش عملکرد فعالیت‌های سال 1401 این شرکت را ارائه و به پرسش‌های مطرح شده در خصوص مفاد گزارش حسابرسی و سایر امور مربوط به شرکت، پاسخ داد.
در نهایت، اعضای مجمع عمومی پس از استماع گزارش حسابرس قانونی شرکت و ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌ها در این خصوص، صورت‌های مالی سال منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ را به تصویب رساندند.
انتهای پیام/

عکس ها

https://iranfair.com/p/97