تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

مدیرامور نمایشگاه‌های خارجی مطرح کرد؛ حضور ایران در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دسته بندی: همایش ها

مدیرامور نمایشگاه‌های خارجی مطرح کرد؛  حضور ایران در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین
مدیر امور نمایشگاه‌های خارجی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران از شرکت‌های مختلف و توانمند ایرانی برای حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، نادر رشیدی در همایش تخصصی معرفی فرصت‌های حضور در نمایشگاه بین‌المللی چین اظهار کرد: این نمایشگاه از سال ۲۰۱۸ و با دستور رئیس جمهور وقت چین همه ساله در ماه نوامبر(آبان ماه) و در شهر شانگهای برگزار می‌شود.

وی افزود: شهر شانگهای با ۲۸۲ شهر دنیا اتصالات هوایی مستقیم دارد و دفاتر و نمایندگی‌های بین‌المللی مختلفی در این شهر حضور دارند.

رشیدی با بیان اینکه بندر شانگهای از پر ترددترین بنادر دنیا و پرترددترین بندر کانتینری دنیا به حساب می‌آید، یادآور شد: به همین دلیل چینی‌ها این شهر را به عنوان محل برگزاری نمایشگاه واردات انتخاب کردند و هدف از برگزاری این نمایشگاه در چین، حمایت از تجارت آزاد و افزایش روابط بین‌المللی با شرکت‌ها و سایر کشورهای خارجی است.

مدیرامور نمایشگاه‌های خارجی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران ادامه داد: امسال برای سومین سال پیاپی شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران با مجوز از سازمان توسعه و تجارت و با همکاری و اجرای موسسه خدمات فناوری تابازار ایرانیان (مرکز تجاری ایران در چین_سوژو) در این رویداد بین‌المللی و بزرگ حضور خواهد یافت.

به گفته او سال گذشته حدود ۳۰ شرکت توانمند ایرانی در حوزه‌های مختلف در مساحت بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع در بخش تجاری و ۱۳۶ متر مربع در پاویون ملی حضور داشتند.
انتخای پیام/

عکس ها

https://iranfair.com/p/271